lauantai 9. kesäkuuta 2012

Cause I remember every sunset, I remember every word you said, we were never gonna say goodbye .

Aurinko paistaa ja on lämmin. Mä makaan soutuveneen keskilaudalla ja nautin lämmöstä. Tää on tätä mökkielämää. Mua hymyilyttää ja mä oon taas onnellinen.

M sai pienen hauen. Se vuotaa verta ja R koittaa irrottaa uistinta sen suusta. Hauki puree suuta kiinni, pitää elämästään kiinni. Kun R tappaa sen airolla mä puristan silmät kiinni. Mä vihaan tappamista.

Tänään grillataan pihvejä. Mulla on mun uusi mustavalkoinen inkkaripaita päällä. Veneessä haisee kalalle ja järvelle. Ja hyttysmyrkylle. Kesälle.

4 kommenttia:

  1. oi ihanan kesäsiä kuvia! :)

    http://mirmuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mökkeily on niin kesää, tulee ihan kesäfiilis !

      Poista
  2. Ihania kuvia! Oot nätti ja sulla on kiva toi toppi, oon pitkään kalastellut tommosta! :o

    http://blumenwies.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ! :)) ginasta tein löytöjä, siellä on näin kesäsin ihania värikkäitä vaatteita ja kaikkia kivaa !

      Poista