sunnuntai 1. joulukuuta 2013

We've both been hurt, we got few scars / but it doesn't matter now, we're staring at the stars


Koeviikko on ohi ja elämä alkaa taas voittaa. Viime perjantai oli yksi parhaista ikinä. Mä kerään pieniä onnenhetkiä itseeni ja nautin niistä. Niitä hetkiä on se kun istuu monta tuntia kylpyhuoneen lattialla puhumassa ihmisen kanssa johon on halunnut tutustua jo kauan, ja kuulee asioita joista tulee niin hyvälle mielelle että tekisi mieli itkeä. Joku sanoo mulle että mä olen ihminen johon voi luottaa. Kiipeää aamuyöllä katolle jäisiä tikkaita ja nauraa jo matkalla, nauraa vielä enemmän kun on jo päässyt perille. Kipristelee varpaita kylmissä tennareissa eikä sekään voi pilata sitä hetkeä kun on vaan oikeasti mukavaa.

Mä huomaan että talvellakin voi tehdä yöllisiä kävelyreissuja ja melkein itkeä onnesta.





Lopuksi vielä, tein tumblrin ja oon täysin koukussa, se päivittyy huomattavasti useammin kuin mun blogi, joten tervetuloa seuraamaan jos vain kiinnostaa. Sinne tulee lähinnä runonpätkiä, niitä mitä en tänne blogin puolelle oo jaksanut julkasta, kuvia joita oon täälläkin jo käyttänyt, ja sellasia joita en, re-bloggauksia muilta, musiikkia ja kaikkea mitä tumblriin nyt yleensä laitetaan. Lähinnä kuitenkin mun omia tuotoksia. Linkki löytyy tuolta oikealta.

2 kommenttia:

  1. Sinut on haastettu! http://iitunomablogi.blogspot.fi/2013/12/haaste.html

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu! http://ladyymode.blogspot.fi/2014/01/haaste.html

    VastaaPoista